Wojewoda mazowiecki Zdzisław Sipiera wydał zarządzenie dotyczące treningu wojewódzkiego systemu wykrywania i alarmowania oraz wojewódzkiego systemu wczesnego ostrzegania. W związku z wydanym zarządzeniem 1 sierpnia o godz. 17.00 na terenie województwa mazowieckiego zawyją syreny alarmowe.

Test wojewódzkiego systemu wykrywania i alarmowania oraz wojewódzkiego systemu wczesnego ostrzegania zbiegnie się z uczczeniem 75 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Sygnał alarmowy będzie nadawany przez minutę.

Przypominamy, że 1 sierpnia przypada 75 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. O godz. 17.00, w godzinę wybuchu zrywu, syreny alarmowe będą rozbrzmiewać w całej Polsce.

Uczcijmy wspólnie minutą ciszy pamięć o bohaterach powstania i ofiarach wśród ludności cywilnej - przypomina Starostwo Powiatowe w Ostrołęce.

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U.z 2019r. poz. 506) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 30 lipca 2019 roku o godz. 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60 odbędzie się VI Sesja Rady Miejskiej w Myszyńcu z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie i przegłosowanie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z V sesji Rady Miejskiej.
  5. Informacja Burmistrza Myszyńca o pracy w okresie międzysesyjnym.
  6. Interpelacje i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje.
  8. Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawach:
    1. przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec,
    2. ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Myszyniec oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września 2019 roku,
    3. wyrażenia zgody na udzielenie pożyczki dla Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej im. Księdza Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu,
    4. zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie,
    5. zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie,
    6. zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie,
    7. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej dla Gminy Myszyniec na lata 2019-2024,
    8. zmian w uchwale budżetowej Gminy Myszyniec na 2019 rok.
  9. Wolne wnioski i informacje.
  10. Zamknięcie obrad VI sesji Rady Miejskiej.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/  Sławomir Archacki

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI BUDŻETU
I FINANSÓW


O B W I E S Z C Z E N I E

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 lipca 2019 r. o godz. 1500 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Budżetu i Finansów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Zaopiniowanie uchwał na VI sesję Rady Miejskiej.
  3. Sprawy różne.
  4. Przyjęcie protokołu.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

 

                                                                Przewodniczący Komisji:

                                                           /-/Marek Trzciński

 

Bardzo prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wybranie lub kliknięcie w poniższy odnośnik

https://forms.gle/ezdaWvFmo21CGRbu5

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W ZALESIU

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesiu poszukuje nauczycieli i specjalistów do prowadzenia zajęć:

  • informatyka klasy IV-VIII – 5 godz.,
  • psycholog – 2 godz.,
  • pedagog – 2 godz.

 

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

 

Czas zatrudnienia od 1 września 2019 r. do 31 sierpnia 2020 r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt tel. 669 280 669,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W WYKROCIE

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Wykrocie poszukuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z następujących przedmiotów:

  • biblioteka – 2 godz.,
  • pedagog - 2 godz.,
  • psycholog – 2 godz.

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

Czas zatrudnienia od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt tel. 509 290 995, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W WYDMUSACH

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Wydmusach poszukuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z następujących przedmiotów:

  • muzyka klasy IV-VII – 2 godz.,
  • technika klasy IV-VI – 3 godz.,
  • psycholog 2 godz.,
  • pedagog 2 godz.

 

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

 

Czas zatrudnienia od 01.09.2019r. do 31.08.2020r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt tel. 698 760 225, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W WOLKOWYCH

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolkowych poszukuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z następujących przedmiotów:

  • Język polski – 5 godz.,
  • Psycholog – 2 godz.,
  • Pedagog – 3 godz.

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

Czas zatrudnienia od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt tel. (29) 77 21 039, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W OLSZYNACH

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszynach poszukuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z następujących przedmiotów:

  • muzyka klasy IV-VII – 2 godz.,
  • edukacja dla bezpieczeństwa klasa VIII – 1 godz.,
  • wiedza o społeczeństwie klasa VIII – 2 godz.,
  • plastyka klasy IV-VII – 2 godz.,
  • technika klasy IV-VI – 3 godz.,
  • pedagog – 2 godz.,
  • psycholog – 2 godz.

 

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

 

Czas zatrudnienia od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt tel. 519 184 225, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OGŁOSZENIE O PRACY – SZKOŁA W KRYSIAKACH

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Krysiakach informuje o wolnych stanowiskach pracy dla nauczycieli z następujących przedmiotów:

  • muzyka kl. IV-V – 1 godz.;  kl. VI-VII- 1 godz.
  • przyroda kl. IV- 2 godz.
  • edukacja dla bezpieczeństwa kl. VIII – 1 godz.
  • wychowanie do życia w rodzinie kl. IV-V-VI- 19/rok; kl. VII-VIII- 19/rok.
  • psycholog – 2 godz.
  • pedagog – 2 godz.
  • geografia kl. V- 1 godz.; kl. VI- 1 godz.; kl. VII- 2 godz.; kl. VIII - 1godz.
  • informatyka kl. III-VIII- 6 godz.

 

Kwalifikacje do w/w przedmiotów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

 

Czas zatrudnienia od 1 września 2019r. do 31 sierpnia 2020r.

Składanie ofert do 31 lipca 2019 roku.

Kontakt: szkoła w Krysiakach tel. (29) 59 40 567, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tel. (29) 77 21 141 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pełnomocnik Marszałka Województwa Mazowieckiego ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, w imieniu Zarządu Województwa Mazowieckiego, zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok, najważniejszego dokumentu wpływającego na zakres współpracy Samorządu Województwa Mazowieckiego z sektorem pozarządowym. Uwagi i propozycje do projektu można składać od 3 do 17 lipca br.

 

Punktem wyjścia do pracy nad przyszłorocznym programem współpracy jest program obowiązujący
w roku 2019. Jest on dostępny na stronie internetowej http://dialog.mazovia.pl/wspolpraca/program-wspolpracy.  

 

Uwagi do projektu programu na kolejny rok mogą w szczególności dotyczyć np.:

  • celów współpracy - § 2 programu,
  • zakresu przedmiotowego współpracy - § 4 programu,
  • form współpracy pozafinansowej - § 6 – 14 programu,
  • priorytetowych zadań publicznych na 2020 rok - § 15 -34 programu,
  • podziału dostępnych środków finansowych z dochodów własnych województwa planowanych na realizację programu – § 40 programu,
  • innych zapisów programu ważnych z punktu widzenia organizacji pozarządowej składającej uwagi i propozycje.

 

GMINA MYSZYNIEC ZAPRASZA MIESZKAŃCÓW DO UDZIAŁU W NOWYM PROJEKCIE NA WYMIANĘ URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH WRAZ MONTAŻEM INSTALACJI  FOTOWOLTAICZNYCH LUB SOLARNYCH

W  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Pod działanie 4.3.1 – Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej – Typ projektu – Ograniczenie ,,niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych, nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-093/18, Urząd Miejski w Myszyńcu informuje, że od dnia 24 czerwca 2019 r. będą trwały zapisy mieszkańców na wymianę źródeł ciepła na paliwa stałe o niskiej sprawności energetycznej na nowe kotły na biomasę (pellet) wraz z instalacjami fotowoltaicznymi lub solarnymi. W tym czasie wszystkie zainteresowane osoby (również te, które zgłosiły już chęć uczestnictwa w projekcie wpisując się na listę chętnych), które chciałyby wymienić urządzenie grzewcze oraz mieć w gospodarstwie instalację fotowoltaiczną lub solarną proszone są o zgłoszenie się do Urzędu Miejskiego (pokój nr 1, parter).

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE

  1. Osoby fizyczne zameldowane i zamieszkujące na terenie Gminy Myszyniec będące właścicielem lub posiadają tytuł prawny do władania nieruchomością, gdzie efekty realizacji projektu wykorzystywane będą wyłącznie do celów socjalno-bytowych mieszkańców.
  2. Osoby nie posiadające jakichkolwiek zobowiązań finansowych z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności wobec Gminy Myszyniec. Dane te będą na bieżąco weryfikowane przez Urząd Miejski w Myszyńcu. Posiadanie jakichkolwiek zaległości względem Urzędu Miejskiego i Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu stanowić będzie podstawę do odmowy zawarcia umowy określającej warunki wykonania instalacji na nieruchomościach mieszkańców.
  3. W przypadku współwłasności nieruchomości wszyscy współwłaściciele muszą wyrazić zgodę na użyczenie nieruchomości na cele projektu (podpisać umowę użyczenia oraz umowę wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych). Warunkiem udziału w gminnym projekcie będzie podpisanie przez mieszkańców obu tych umów. O terminie ich podpisania mieszkańcy zostaną powiadomieni w późniejszym czasie.

 INFORMACJE DODATKOWE

  1. Instalacje zamontowane na i w budynkach nie mogą być wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej, lecz wyłącznie na potrzeby gospodarstwa domowego.
  2. W przypadku montażu kolektorów lub ogniw fotowoltaicznych na dachu, wyłączone są dachy pokryte wyrobami zawierającymi azbest.
  3. Wsparcie może zostać udzielone na wymianę kotłów, które są wyposażone w automatyczny podajnik paliwa (nie dotyczy kotłów zgazowujących) i nie będą posiadały rusztu awaryjnegoani elementów umożliwiających jego zamontowanie.
  4. Maksymalny poziom dofinansowania dla projektów bez pomocy publicznej  - 80% kosztów kwalifikowanych projektu.
  5. Liczba osób w projekcie jest ograniczona około 40 osób.
  6. Maksymalna wartość dofinansowania projektu z EFRR – 1 500 000,00 zł.
  7. Planowany termin realizacji projektu przewidziany do końca 2022  roku.

 OBWIESZCZENIE

Na podstawie § 3 Regulaminu z dnia 5 czerwca 2018 r. dot. działania terenowych komisji  w sprawach oszacowania szkód powstałych w gospodarstwach  rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej w związku z wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego, potwierdzonym przez System Monitoringu Suszy Rolniczej w Puławach, można składać wnioski o szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych w wyniku suszy rolniczej w okresie od dnia 1 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. Burmistrz  Myszyńca  informuje  producentów rolnych, których uprawy, w szczególności zboża jare, zboża ozime, łąki i pastwiska zostały dotknięte suszą. Wypełnione wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu – Sala Narad w dniach od 12 lipca do 20 lipca 2018 roku. 

W związku z awarią centrali telefonicznej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu uprzejmie informujemy, że przez kilka dni mogą występować znaczne utrudnienia w kontakcie telefonicznym.

Niestety nie udało się szybko usunąć awarii. Prace nad naprawa centrali trwają dalej. Uruchomiliśmy bezpośrednie numery do poszczególnych wydziałów naszego urzędu.

Poniżej zamieszczamy obowiązujące numery telefonów

29 772 11 41 - sekretariat

29 772 10 12 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej

29 772 11 06 - Urząd Stanu Cywilnego

29 772 10 52 - Podatki i opłaty lokalne

29 77 211 48 - Stanowisko pracy d/s obronnych, przeciwpożarowych, profilaktyki i uzależnień

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

Sprawy można załatwiać osobiście lub drogą mailową.


Zarząd Gminny Ochotniczych Straży Pożarnych w Myszyńcu  serdecznie zaprasza wszystkich mieszkańców gmin Myszyniec i Czarnia

na Gminne Zawody Sportowo-Pożarnicze    

które odbędą się w dniu 8 lipca 2018 r. (niedziela)

na Stadionie Miejskim w Myszyńcu (ul. Dzieci Polskich).

W zawodach będą brały udział wszystkie jednostki OSP z terenu gminy Myszyniec i gminy Czarnia.

Planowane rozpoczęcie zawodów o godzinie 10.00.

 

Liczymy na niezawodne przybycie sympatyków pożarnictwa oraz gorący doping i kibicowanie swoim jednostkom OSP.

Na podstawie art. 374 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754 i 1000) podaje się do publicznej wiadomości:

ZARZĄDZENIE Nr 91 WOJEWODY MAZOWIECKIEGO z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia liczby radnych wybieranych w wyborach w 2018 r. na obszarze województwa mazowieckiego do Sejmiku Województwa Mazowieckiego, rad powiatów, rad gmin oraz rad dzielnic miasta stołecznego Warszawy

Pobierz: