Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszyńcu uprzejmie informuje, że
30 listopada upływa ostateczny termin składania wniosków o świadczenie “Dobry Start” – jednorazowego wsparcia w wysokości 300 zł dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny.

Wnioski przyjmowane są w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszyńcu, Plac Wolności 60
(pok. 24 - II piętro) lub online przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną.

Urząd Miejski w Myszyńcu informuje, że od dnia 4 listopada 2019 roku zostaje uruchomiony kurs autobusowy w ramach Funduszu Rozwoju Przewozu Autobusowego, organizowany przez  Gminę Myszyniec. Operator będzie obsługiwał niżej wymienioną trasę:

  1. Myszyniec – Cięćk – Myszyniec przez Cięćk, Wykrot, Drężek.

W załączeniu rozkład jazdy na ww. linii.

Burmistrz Myszyńca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania infrastruktury technicznej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

1.      WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • 1)      obywatelstwo polskie,
  • 2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • 3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • 4)      nieposzlakowana opinia,
  • 5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • 6)      wykształcenie wyższe,
  • 7)      posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • 8)      znajomość przepisów prawa w zakresie:
  • a)      ustawy o drogach publicznych
  • b)      ustawy Prawo budowlane,
  • c)      ustawy o ochronie zwierząt,
  • d)      ustawy Prawo ochrony środowiska,
  • e)      ustawy o funduszu sołeckim
  • f)       ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • g)      ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • h)      ustawy o samorządzie gminnym.

2.    WYMAGANIA DODATKOWE:

  • 1)      doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • 2)      umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • 3)      umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  • 4)      odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
  • 5)      wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
  • 6)      bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz obsługi internetu, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych.

 

 3.   ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  • 1)      prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, przepustów i rowów;
  • 2)      nadzór nad organizacją ruchu na drogach gminnych;
  • 3)      wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach zajęcia pasa drogowego dróg gminnych w celu umieszczania urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, w tym przekazywanie i odbiory pasa drogowego przed i po zrealizowanej budowie;
  • 4)      prowadzenie spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji infrastruktury komunalnej (drogi asfaltowe, chodniki, boiska sportowe, korty tenisowe, place zabaw, siłownie zewnętrzne, obiekty małej architektury) – kontrole, przeglądy, naprawy, remonty, zaopatrzenie w media, prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
  • 5)      przygotowywanie decyzji w sprawie wycinki drzew i krzewów, a także składanie wniosków w tym zakresie do Starostwa Powiatowego w przypadku nieruchomości gminnych;
  • 6)      prowadzenie spraw związanych z regulowaniem płatności za zajęcie pasa drogowego dróg: powiatowych, wojewódzkich i krajowej oraz w gruntach Skarbu Państwa w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej (sieci wodociągowe i kanalizacyjne);
  • 7)      prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt oraz opieki nad bezdomnymi zwierzętami;
  • 8)      realizacja zadań i ich rozliczanie z tzw. funduszu sołeckiego, współpraca w tym zakresie z sołtysami;
  • 9)      przygotowywanie odpowiednich procedur o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw na stanowisku;
  • 10)  sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym stanowisku;
  • 11)  uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
  • 12)  archiwizacja akt z zajmowanego stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt;
  • 13)  wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu drogownictwa i ochrony środowiska.