OGŁOSZENIE KONKURSU OFERT na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego w 2025 r. - Prowadzenie działań związanych z profilaktyką uzależnień od alkoholu dla rodzin z gminy Myszyniec
OGŁOSZENIE KONKURSU OFERT na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego w 2025 r. - Prowadzenie działań związanych z profilaktyką uzależnień od alkoholu dla rodzin z gminy Myszyniec
ZARZĄDZENIE Nr 99/25 BURMISTRZA MYSZYŃCA z dnia 16 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w gminie Mys (274.4kB)
ZARZĄDZENIE Nr 99/25 BURMISTRZA MYSZYŃCA z dnia 16 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w gminie Mys (11MB)
Zachęcamy do zgłaszania na stronie internet.gov.pl potrzeby dostępu do szybkiego internetu. Wasze zgłoszenia pomogą w rozbudowie sieci i poprawie dostępu do nowoczesnych usług cyfrowych w naszej...
Niniejszy przewodnik opracowany został w oparciu o „Dobre praktyki w gospodarstwach mleczarskich”, przewodnik opracowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa i...
Wypoczynek organizowany w 2025 roku przez Caritas Diecezji Łomżyńskiej po raz kolejny stworzy możliwość do odkrywania świata i rozwijania pasji naukowych w ramach promocji i profilaktyki...
Trwa nabór zgłoszeń do jubileuszowej, X edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kulinarnego „Bitwa Regionów” – nie zwlekaj, dołącz już dziś!Zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich i stowarzyszenia, którym...
Budżet Obywatelski Mazowsza to szczególna forma konsultacji społecznych. Każdy mieszkaniec województwa mazowieckiego może zgłosić projekt na lepszą, przyjaźniejszą przestrzeń
oraz atrakcyjniejszą...
W dniu 12 grudnia 2024 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu plastycznego pn. „TAK dla Czystego Powietrza” zorganizowanego przez Gminę...