Informacja o zakresie działalności Urzędu – tekst łatwy do czytania ETR 
 
Urząd Miejski w Myszyńcu
Urząd Miejski w Myszyńcu znajduje się na Placu Wolności 60 w Myszyńcu.

To jest główny budynek Urzędu.
W tym budynku pracują burmistrz i urzędnicy.
Burmistrz jest kierownikiem Urzędu.
Burmistrzem Myszyńca jest Pani Elżbieta Abramczyk.
Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca Burmistrza, Sekretarz, Skarbnik, Kierownicy i inni pracownicy urzędu.
W Urzędzie możesz:
• wyrobić dowód osobisty,
• zameldować się,
• zgłosić urodzenie się dziecka,
• wziąć ślub cywilny,
• otrzymać akt urodzenia lub akt zgonu,
• zgłosić prowadzenie działalności gospodarczej,
• uzyskać pozwolenie na wycinkę drzew.
Urząd ma też inne zadania:
• ustala wysokość opłat i podatków lokalnych,
• zajmuje się wywożeniem śmieci,
• zajmuje się budżetem,
• buduje i naprawia drogi, oświetlenie
• obsługuje wybory np. na Prezydenta Polski,
• pilnuje i dba o porządek w mieście,
• dba o zabytki,
• współpracuje z organizacjami pozarządowymi,
• planuje remonty i buduje nowe potrzebne budynki,
• dba o przyrodę i zieleń w mieście,
• opiekuje się bezdomnymi zwierzętami.
Kontakt z pracownikami Urzędu:
Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
Tak możesz załatwić sprawy w Urzędzie
- Możesz napisać pismo i wysłać pocztą na adres:
 Urząd Miejski w Myszyńcu
 Plac Wolności 60
 07-430 Myszyniec
- Możesz napisać pismo i przynieść do Punktu Obsługi Mieszkańców.
 Biuro znajduje się na parterze w holu budynku, naprzeciwko wejścia głównego.

- Możesz napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 Musisz mieć internet i konto na poczcie elektronicznej.
 Poczta elektroniczna to poczta, z której możesz korzystać w komputerze, tablecie lub telefonie komórkowym.

- Możesz napisać pismo i wysłać za pomocą platformy ePUAP.
 ePUAP to skrót nazwy: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
 Musisz mieć internet i konto na platformie ePUAP.
 Aby wysłać pismo musisz wejść na stronę internetową platformy ePUAP: www.epuap.gov.pl
 Adres skrzynki Urzędu Miejskiego na platformie ePUAP to: /UMMyszyniec/skrytka

- Możesz wysłać faks pod numer 29 77 21 141 wew. 10

- Możesz zadzwonić pod numer 29 77 21 141

- Możesz przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem

Tak dostaniesz się do Urzędu
- Do Urzędu możesz przyjść pieszo lub przyjechać samochodem.
 Przed Urzędem jest bezpłatny parking.
 Znajduje się tu jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnością.

- Google maps
 Tu znajdziesz Urząd. Zeskanuj kod a automatycznie wyznaczy Ci dojazd do Urzędu.

Czy Urząd jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami?
Budynek Urzędu Miejskiego w Myszyńcu jest częściowo dostępny.
Opis dostępności budynku znajdziesz w deklaracji dostępności:
https://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/?p=dostepnosc
Sporządziła: Anna Ślubecka
Konsultacja tekstu: Piotr Mierzejek



 
											 
						



 
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                         
                                                                 
                        