OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 5, art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 713 z późn. zm.), art. 48 ust. 1 i art. 48b ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1398 z późn. zm.) oraz art. 14 i 15 ustawy z dnia 11 września 2011 r. o zdrowiu publicznym (j.t. Dz.U. 2021 r. poz. 183).
 
BURMISTRZ MYSZYŃCA
Ogłasza konkurs ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Przedmiotem konkursu jest wybór realizatora zadania w zakresie realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021, zwanego dalej „Programem” zgodnie z warunkami szczegółowymi konkursu wraz z udzieleniem finansowania na jego realizację.
1) Organizatorem konkursu jest Gmina Myszyniec z siedzibą w Myszyńcu, 07-430, Plac Wolności 60.
2) Udział w konkursie mogą brać podmioty wykonujące działalność leczniczą, o których mowa w art. 4 ust. 1 oraz art. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r (j.t. Dz.U. 2021 poz.711 
 z późn. zm.).
3) Czas realizacji zadania: od daty zawarcia umowy do 30.11.2021r.
4) Wykaz zadań, zasady ich realizacji oraz wymagania stawiane realizatorom zadania określają szczegółowe warunki konkursu, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia
5) Oferty należy składać w Punkcie Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec. Oferenci są zobowiązani do ponumerowania każdej strony oferty oraz wymaganych załączników. Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie, opatrzonej pieczątką oferenta, numerem konkursu oraz napisem „Otwarcie kopert tylko 
 w obecności komisji konkursowej”.
6) Termin składania ofert upływa w dn. 18.06.2021r. o godz. 16.00.
7) Spodziewany termin i miejsce otwarcia kopert z ofertami w ramach postępowania konkursowego: 21.06.2021r. godz. 13.00. Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pokój nr 38.
8) W toku dokonywania oceny prawidłowości formalnej złożonych ofert, Komisja Konkursowa może zażądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących zawartości złożonych przez nich ofert.
- Oferta na realizację zadania powinna zawierać:
1) Formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia wraz 
 z dołączonymi poświadczonymi przez oferenta za zgodność z oryginałem kopiami dokumentów:
- a) wypis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
- b) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji 
 o Działalności Gospodarczej określający aktualny stan prawny i faktyczny
- c) decyzję w sprawie nadania numeru NIP (jeżeli został nadany)
- d) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
- e) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku 
 z udzielaniem świadczeń zdrowotnych na kwotę min. 100 tys. zł ważną w okresie wykonywania umowy, bądź zobowiązanie Oferenta do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub jej przedłużenia, w przypadku, gdy termin ubezpieczenia wygasa w trakcie wykonywania umowy.
2) Formularz kalkulacji cenowej, stanowiący załącznik 3 do niniejszego ogłoszenia
3) Oświadczenia, stanowiące załącznik 4 do niniejszego ogłoszenia, dotyczące:
- a) zapoznania się z treścią ogłoszenia, szczegółowymi warunkami konkursu i opisem Programu
- b) liczby i kwalifikacji zawodowych udzielających świadczeń określonych w załączniku nr 1 
 w ramach zadania objętego konkursem
- c) spełnienia wszystkich wymagań zawartych w szczegółowych warunkach konkursu
- d) zgodności danych zawartych w formularzu ofertowym ze stanem faktycznym i prawnym
- e) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania przedmiotu konkursu oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu konkursu
- f) potwierdzenia faktu, że w przypadku przyjęcia niniejszej oferty, Oferent nie będzie wykazywał świadczeń objętych rozliczaniem z innymi podmiotami, w tym z Narodowym Funduszem Zdrowia
- Oferent zobowiązany jest przedstawić opis sposobu realizacji zadania zgodnie ze szczegółowymi warunkami konkursu z podaniem:
- a) miejsca i czasu przeprowadzenia poszczególnych działań w ramach realizacji Programu (dane teleadresowe oraz dni i godziny udzielania świadczeń),
- b) planowany harmonogram poszczególnych etapów realizacji Programu
- Oferty nie spełniające wymogów określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dopuszcza się oferty zawierające drobne uchybienia formalne pod warunkiem ich uzupełnienia w terminie do następnego dnia po powiadomieniu 
 o niekompletności oferty.
- Złożone w Konkursie oferty kierowane są pod obrady Komisji Konkursowej. Komisja Konkursowa po dokonaniu oceny ofert zgodnie z przytoczonymi niżej kryteriami wybierze najlepszą ofertę, w tym realizatora Programu.
- Ocena ofert konkursowych dokonywana będzie wg następujących kryteriów:
| L.p. | Nazwa kryterium | Max. ilość punktów możliwych do uzyskania | 
| 1 | Oferowana cena indywidualnego planu rehabilitacyjnego (50% kosztów) z uwzględnieniem działań edukacyjnych, zgodnie z poniższą formułą oceny: najniższa cena brutto indywidualnego planu rehabilitacyjnego z uwzględnieniem działań edukacyjnych ze wszystkich ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 80 = liczba punktów | 80 pkt. | 
| 2 | Oferowana cena akcji informacyjno-edukacyjnej, zgodnie z poniższą formułą oceny: najniższa cena brutto akcji informacyjno-edukacyjnej ze wszystkich ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 10 = liczba punktów | 10 pkt. | 
| 3 | Dostępność do świadczeń fizjoterapii ambulatoryjnej udzielanych w ramach Zadania, zgodnie z poniższą formułą oceny: - minimum pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez 8 godzin dziennie (10 pkt.) lub - minimum trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez 8 godzin dziennie (6 pkt.) lub - minimum raz w tygodniu od poniedziałku do piątku 8 godzin dziennie (3 pkt.) | 10 pkt. . | 
| Maksymalnie można uzyskać 100pkt. | 
 
- Ogłoszenie o zakończeniu postępowania konkursowego i jego wyniku odbędzie się poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej http://myszyniec.pl i pisemne powiadomienie oferentów.
- Burmistrz Myszyńca zastrzega sobie prawo bez podania przyczyny do zmiany warunków konkursu, przesunięcia terminu składania ofert, odwołania konkursu oraz zamknięcia konkursu bez wyboru oferty.
- W toku dokonywania oceny prawidłowości formalnej złożonych ofert, Komisja Konkursowa może zażądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących zawartości założonych przez nich ofert.
- Burmistrz Myszyńca ma prawo do wyboru jednej oferty na realizację całego zadania.
- Złożenie oferty na realizację zadania, która zostanie uznana za spełniającą kryteria nie gwarantuje przyznania środków finansowych w wysokości, o którą występuje podmiot.
- W terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania konkursowego Oferentom przysługuje prawo do złożenia do organizatora konkursu umotywowanego protestu, który Komisja Konkursowa rozpatruje w terminie 7 dni od daty jego złożenia. W przypadku składania protestu za pośrednictwem poczty, o jego przyjęciu do rozpatrzenia decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji zdania zostaną uregulowane w umowie zawartej pomiędzy Gminą Myszyniec, a wyłonionym w drodze postępowania konkursowego Oferentem.
- Do postępowania konkursowego stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. 
 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1398 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 11 września 2011 r. o zdrowiu publicznym (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
- W zakresie nieuregulowanych w ustawach, o których mowa w ust. 15, do trybu przeprowadzania konkursu ofert i zawarcia umów na realizację Programu stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego.
- Realizator zadania ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przy realizacji zadania.
- Maksymalna wysokość środków finansowych przeznaczonych ze strony Urzędu Miejskiego w Myszyńcu na realizację całego zadania nie może przekroczyć kwoty 31 500,00 zł brutto (słownie trzydzieści jeden tysięcy pięćset złotych zero groszy brutto).
- Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami oraz do udzielania szczegółowych informacji w przedmiocie postępowania konkursowego jest Anna Taradejna, tel.: (29)7721141 wew. 31, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 
 
Załączniki:
1) Zał. nr 1 Szczegółowe warunki konkursu
2) Zał. nr 2 Formularz zgłoszeniowy
3) Zał. nr 3 Formularz kalkulacji cenowej
4) Zał. nr 4 Oświadczenia oferenta
7) Zał. nr 5 Wzór umowy
Załącznik nr 1
 
Szczegółowe warunki konkursu
 
do konkursu ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Nazwa zadania: Realizacja programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej 
 w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021; świadczenia zdrowotne udzielane w ramach Programu będą stanowiły uzupełnienie świadczeń gwarantowanych z zakresu programów zdrowotnych na terenie Gminy Myszyniec i będą finansowane z budżetu Gminy Myszyniec.
- Cel zadania: Poprawa stanu zdrowia w postaci zmniejszenia dolegliwości bólowych u co najmniej 100 mieszkańców gminy Myszyniec rocznie, dotkniętych problemem urazów, chorób obwodowego układu nerwowego lub chorób układu ruchu, uzyskana poprzez kompleksowe działania Edukacyjne i rehabilitacyjne prowadzone na terenie gminy w latach 2021-2023.
- Realizator: Podmiot wykonujący działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jedn.: Dz.U. 2021 poz.711 z późn. zm.), prowadzący działalność leczniczą na terenie Gminy Myszyniec oraz spełniający warunki określone w ogłoszeniu o konkursie.
- Realizator zadania zatrudnia, na zasadzie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, wykwalifikowany personel medyczny zgodnie z obowiązującymi przepisami dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
- Miejsce realizacji zadania: Gmina Myszyniec, w tym: infrastruktura pozostająca 
 w dyspozycji Wykonawcy. Realizator Zadania dysponuje odpowiednimi zasobami kadrowymi oraz rzeczowymi, które są niezbędne do jego realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zaplanowane działania i świadczenia zdrowotne będą udzielane w miejscu/miejscach wskazanym/-ch przez realizatora Zadania z podaniem dostępności do zaplanowanych działań i interwencji tj. danych teleadresowych oraz dni i godzin miejsca ich realizacji.
- Adresaci zadania: ok. 100 mieszkańców Gminy Myszyniec w wieku 60 lat i więcej 
 z rozpoznaniem choroby przewlekłej lub zapalnej układu ruchu, urazu lub choroby obwodowego układu nerwowego, posiadający skierowanie na rehabilitację leczniczą od lekarza rodzinnego, lekarza specjalisty lub fizjoterapeuty, określające rodzaj i liczbę zalecanych pacjentowi zabiegów fizjoterapeutycznych.
- Zakres zadania: Realizacja programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021 poprzez:
- przeprowadzenie Programu w dwóch etapach (zgodnie z załączonym opisem Programu):
1) Etap I: Prowadzenie akcji informacyjno-edukacyjnej adresowanej do populacji docelowej w Programie, w tym:
- opracowanie, druk oraz rozpowszechnienie na terenie Gminy ulotek i plakatów informacyjnych,
- umieszczenie informacji o realizacji Programu oraz źródle jego finansowania na stronie internetowej Wykonawcy oraz w miejscu udzielania świadczeń w ramach Programu,
- poinformowanie lokalnych mediów o realizacji Programu oraz źródle jego finansowania,
2) Etap II: Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju rehabilitacja lecznicza 
 w zakresie fizjoterapia ambulatoryjna oraz prowadzenie działań edukacyjnych wśród uczestników Programu wraz z wypełnianiem kart oceny skuteczności Programu (zał. 1 Opisu programu polityki zdrowotnej) oraz przekazanie pacjentom ankiet satysfakcji pacjenta (zał. 3 Opisu programu polityki zdrowotnej), przy założeniu współfinansowania przez pacjenta 50% kosztów;
- Prowadzenie sprawozdawczości ewaluacyjnej z realizacji Programu zgodnie z zał. 2 Opisu programu polityki zdrowotnej w formie pisemnej oraz elektronicznej edytowalnej 
 w programie Word lub Excel, w tym zbieranie, opracowywanie, przetwarzanie i analiza danych, w tym danych wrażliwych i ochrony danych osobowych oraz pozostawanie administratorem tych danych na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) na potrzeby Programu.
- Czas realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021r.
- Realizator zadania ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przy realizacji zadania.
Załącznik nr 2
 
Formularz Ofertowy – Informacje o oferencie
do konkursu ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Pełna nazwa oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru):
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dokładny adres siedziby oferenta:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dane kontaktowe Oferenta:
- a) numer tel.: ……………………………………………………………………………………
- b) numer fax. ……………………………………………………………………………………
- b) adres e-mail: …………………………………………………………………………………
- Osoba upoważniona do reprezentacji oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru – imię i nazwisko, funkcja, nr telefonu/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Nr NIP Oferenta: ……………………………………………………………………………..
- Nr REGON Oferenta: ………………………………………………………………………...
- Nr wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru): ………………………………………………………………………..
- Nr wpisu oferenta do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej: …………………………………………………………………………………...
- Nazwa banku i numer rachunku bankowego oferenta:
……………………………………………………………………………………………….......
- Osoba uprawniona do kontaktów z Zamawiającym w sprawie złożonej oferty (imię 
 i nazwisko, nr tel/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Koordynator zadania (imię i nazwisko, nr tel/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Miejsce udzielania świadczeń w ramach realizacji II etapu (nazwa, adres i telefon kontaktowy jednostki, dni i godziny realizacji zadań w ramach Programu)
| Nazwa | Adres | Tel. Kontaktowy, w tym telefon do rejestracji i udzielania informacji | Dni i godziny realizacji zadania | 
| Fizjoterapia ambulatoryjna |   |   |   | 
 
- Określenie składu i kwalifikacji personelu medycznego przewidzianego do udzielania świadczeń 
 w ramach realizacji II etapu:
| Lp. | Imię i nazwisko | Niezbędne kwalifikacje do realizacji Programu | Forma współpracy z oferentem | Rodzaj udzielanego świadczenia w ramach realizacji Programu | 
| 1 |   |   |   |   | 
| 2 |   |   |   |   | 
| 3 |   |   |   |   | 
| 4 |   |   |   |   | 
 
- Informacja o podmiotach współpracujących (nazwa i zasady współpracy)
……………………………………………………………………………………………….......
- Planowane działania informacyjne:
……………………………………………………………………………………………..........
……………………………………………………………………………………………..........
 
Potwierdzam zgodność danych zawartych w formularzu:
 
……………………….                                                                                              ……………………………..
         (data)                                                                                                (pieczątka i podpis oferenta)
Załącznik nr 3
 
FORMULARZ KALKULACJI CENOWEJ
 
do konkursu ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Pełna nazwa oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru):
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Kalkulacja kosztów zadania:
| II. Koszty interwencji w ramach etapu I | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Koszt całkowity brutto | 
| 1 | Prowadzenie akcji informacyjno-edukacyjnej (zgodnie z pkt. 8.I.1 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) |   | 
| II. Koszty interwencji w ramach etapu II | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Liczba osób | Koszt jednostkowy brutto | Koszt całkowity brutto | 
| 1 | Koszt indywidualnego planu rehabilitacyjnego  (50% kosztów) (zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) z uwzględnieniem działań edukacyjnych (zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) | 100 |   |   | 
|  |  |  |  |  |  | 
Łączny koszt brutto: …………... zł (słownie …………………………………………………)
 
 
……………………….                                                                           …………………………….
        (data)                                                                            (pieczątka i podpis oferenta)
Załącznik nr 4
 
 
OŚWIADCZENIE OFERETNA
 
do konkursu ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
 
Oświadczam, że:
- Zapoznałem się z treścią ogłoszenia, szczegółowymi warunkami konkursu i opisem Programu.
- Potwierdzam liczbę i kwalifikacje zawodowe osób uprawnionych do udzielania świadczeń określonych w załączniku nr 2 w ramach zadania objętego konkursem.
- Spełniam wszystkie wymagania zawarte w szczegółowych warunkach konkursu.
- Dane zawarte w formularzu ofertowym są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym.
- Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu konkursu oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu konkursu.
- Potwierdzam fakt, że w przypadku przyjęcia niniejszej oferty, nie będę wykazywał świadczeń objętych rozliczaniem z innymi podmiotami, w tym z Narodowym Funduszem Zdrowia.
 
 
……………………….                                                                                               ……………………………..
     (data)                                                                                                  (pieczątka i podpis oferenta)
Załącznik nr 5
 
Wzór umowy 
o przekazanie środków na realizację zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
pomiędzy:
Gminą Myszyniec z siedzibą w Myszyńcu,  07-430 Plac Wolności 60, NIP 7582153537, REGON 550668284, zwanym w dalszej treści umowy Zamawiającym,
reprezentowanym przez: Burmistrza Myszyńca – ……………………. 
a
……………………………… prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą  ……………………………………. na podstawie zgłoszenia CEiDG oraz wypisu z rejestru podmiotów wykonujących działalność, z siedzibą …………………………………….,  NIP …………………………., REGON ……………………..  zwanym dalej Wykonawcą.
 
Działając na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 5, art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 713 z późn. zm.), art. 48 ust. 1 i art. 48b ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j.t. Dz.U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.) oraz art. 14 
 i 15 ustawy z dnia 11 września 2011 r. o zdrowiu publicznym (j.t. Dz.U. 2021 poz. 183) strony ustalają co następuje:
 
- Przedmiotem umowy jest realizacja programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021 z udziałem ok. 100 mieszkańców Gminy Myszyniec w wieku 60 lat 
 i więcej z rozpoznaniem choroby przewlekłej lub zapalnej układu ruchu, urazu lub choroby obwodowego układu nerwowego, posiadający skierowanie na rehabilitację leczniczą od lekarza rodzinnego, lekarza specjalisty lub fizjoterapeuty, określające rodzaj i liczbę zalecanych pacjentowi zabiegów fizjoterapeutycznych.
- Za dzień rozpoczęcia realizacji zadania publicznego uważa się datę podpisania umowy, 
 a zakończenia dzień 30.11.2021r.
- Zadanie realizowane będzie zgodnie z załączoną ofertą stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi udzielania świadczeń zdrowotnych.
 
Koordynatorem zadania jest Gmina Myszyniec z siedzibą w Myszyńcu,  07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60.
- W ramach zadania publicznego, o którym mowa w § 1 Wykonawca zgodnie z załączonym opisem programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” oraz ofertą stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy zobowiązany jest do:
1) realizacji I etapu Programu, polegającego na prowadzeniu akcji informacyjno-edukacyjnej adresowanej do populacji docelowej w Programie, w tym:
- opracowaniu, druku oraz rozpowszechnianiu na terenie Gminy ulotek i plakatów informacyjnych,
- umieszczeniu informacji o realizacji Programu oraz źródle jego finansowania na stronie internetowej Wykonawcy oraz w miejscu udzielania świadczeń w ramach Programu,
- poinformowaniu lokalnych mediów o realizacji Programu oraz źródle jego finansowania,
2) realizacji II etapu Programu, polegającego na udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej 
 w rodzaju rehabilitacja lecznicza w zakresie fizjoterapia ambulatoryjna oraz prowadzeniu działań edukacyjnych wśród uczestników Programu wraz z wypełnianiem kart oceny skuteczności Programu (zał. 1 Opisu programu polityki zdrowotnej) oraz przekazaniu pacjentom ankiet satysfakcji pacjenta (zał. 3 Opisu programu polityki zdrowotnej), przy założeniu współfinansowania przez pacjenta 50% kosztów;
3) prowadzenia sprawozdawczości ewaluacyjnej z realizacji Programu zgodnie z zał. 
 3 niniejszej umowy w formie pisemnej oraz elektronicznej edytowalnej w programie Word lub Excel, w tym zbieranie, opracowywanie, przetwarzanie i analiza danych, w tym danych wrażliwych i ochrony danych osobowych oraz pozostawanie administratorem tych danych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE na potrzeby Programu poprzez:
- przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań okresowych kwartalnych wg załącznika 
 3 niniejszej umowy,
- przekazanie Zamawiającemu sprawozdania końcowego wg załącznika 3 niniejszej umowy w terminie do dnia 15.12.2021r.
- zawarcie umowy o przekazanie danych, na podstawie której przekaże Zamawiającemu dane osobowe osób, którym udzielone zostały świadczenia w ramach PPZ, do celów sprawozdawczych.
4) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy wykwalifikowanej kadry posiadającej niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania zadania zgodnie z § 3 umowy w odpowiednich warunkach lokalowych z wyposażeniem w sprzęt medyczny niezbędny do realizacji zadania publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) przedłożenia sprawozdania merytoryczno-finansowego końcowego z wykonania zadania wg zał. 4 niniejszej umowy w terminie do dnia 15.12.2021r.
6) kreowania pozytywnego wizerunku Zamawiającego w sposób uzgodniony 
 z Zamawiającym, w tym:
- informowania, że zadanie jest współfinansowane ze środków Zamawiającego w formie „Program finansowany jest ze środków Gminy Myszyniec”. Informacja na ten temat powinna znaleźć się we wszystkich materiałach, publikacjach, informacjach dla mediów, ogłoszeniach oraz wystąpieniach publicznych dotyczących realizowanego zadania;
- umieszczania logo Zamawiającego na wszelkich materiałach, w szczególności promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych, dotyczących realizowanego zadania oraz zakupionych rzeczach, o ile wielkość i przeznaczenie tego uniemożliwia, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność;
- Logo oraz treść wymaganych informacji Zamawiający przekazuje Wykonawcy. Wszystkie elementy przekazów promocyjnych Zamawiający dostarczy Wykonawcy na nośniku elektronicznym CD lub pocztą elektroniczną, w uzgodnionym terminie, umożliwiającym oznakowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych
- oznakowanie przekazami promocyjnymi (logo, treść) Zamawiającego oraz akceptacja powinny odbywać się zgodnie z procedurą udzielenia licencji/sublicencji na używanie znaków towarowych Gminy Myszyniec dla celów niekomercyjnych
- wszystkie materiały reklamowe wyprodukowane przez Wykonawcę po podpisaniu niniejszej umowy, oznakowane przekazem informacyjnym Zamawiającego oraz realizacja działań promocyjno-informacyjnych, wymagają akceptacji wyznaczonych pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.
- Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe
 w związku z realizacją zadania.
- W zakresie związanym z realizacją zadania, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem 
 i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, Wykonawca jako administrator danych odbiera stosowne oświadczenia osób, których dane te dotyczą, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm).
 
- Realizacja programu, w tym świadczeń zdrowotnych, o których mowa w § 3 pkt. 1 ppkt. 
 2 umowy przeprowadzona będzie przez wykwalifikowany personel, wskazany poniżej:
| Lp. | Imię i nazwisko | Niezbędne kwalifikacje do realizacji Programu | Forma współpracy z oferentem | Rodzaj udzielanego świadczenia w ramach realizacji Programu | 
| 1 |   |   |   |   | 
| 2 |   |   |   |   | 
| 3 |   |   |   |   | 
| 4 |   |   |   |   | 
 
- Świadczenia zdrowotne, o których mowa w § 3 pkt. 1 ppkt. 2 umowy udzielane będą 
 w poniższej/ych placówkach:
| Nazwa | Adres | Tel. Kontaktowy, w tym telefon do rejestracji i udzielania informacji | Dni i godziny realizacji zadania | 
|   |   |   |   | 
|   |   |   |   | 
 
- Zamawiający zobowiązuje się do przekazania na realizację zadania publicznego środków finansowych w wysokości …………………. zł brutto (słownie zł brutto: ………………………………………………………………….).
- Wynagrodzenie za wykonanie zadania zostanie przekazane na rachunek bankowy ………………………. nr …………………………….. w 2 transzach w wysokości kwoty brutto wynikającej z przedłożonego rachunku lub faktury VAT zgodnej ze sprawozdaniem merytoryczno-finansowym stanowiącym zał. 4 do niniejszej umowy przedstawionym przez Wykonawcę. Pierwszy za okres od podpisania umowy do 30 września przekazana Zamawiającemu do 15 października, druga za okres od 1 października do 30 listopada, przekazana Zamawiającemu do 15 grudnia obejmujący faktycznie poniesiony koszt wykonanych świadczeń zdrowotnych wskazanych w kosztorysie wg zał. 2 do niniejszej umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia numeru umowy i nazwy zadania w treści rachunku lub faktury VAT.
- Wykonawca na swój koszt i ryzyko dokona zakupu materiałów medycznych wykorzystanych w ramach realizacji Programu. W przypadku nie wykorzystania całości lub części zakupionych materiałów medycznych, Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego zwrotu kosztów ich zakupu.
- Podstawą do przyjęcia rozliczenia przez Zamawiającego jest wykonanie świadczeń zdrowotnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, jeśli nie wykonał usługi.
- Zamawiający ma prawo żądać, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie przedstawił dodatkowe informacje i wyjaśnienia do przedkładanego sprawozdania okresowego lub końcowego.
- W przypadku nie przedłożenia sprawozdania i wyjaśnień, Zamawiający wzywa pisemnie Wykonawcę do ich złożenia.
- Zamawiający jest zobowiązany do pisemnego zaakceptowania przedłożonego przez Wykonawcę prawidłowo sporządzonego sprawozdania końcowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 3 umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli w zakresie realizowanego zadania, 
 o którym mowa w § 1 umowy, przeprowadzonej przez Zamawiającego lub przez inny podmiot na zlecenie Zamawiającego, w uzgodnionym przez obie strony terminie lub w przypadku braku uzgodnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Z przeprowadzonej kontroli kontrolujący sporządza pisemny protokół w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości kontrolowany ma prawo do złożenia wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia otrzymania protokołu. Wyjaśnienia składane są na piśmie.
- Zamawiający udzieli odpowiedzi Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień.
- Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do materiałów informacyjnych, opracowanych w ramach realizacji zadania wskazanego w § 3 ust. 1 pkt 1a niniejszej umowy, uprawniających do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania ww. materiałami w kraju i zagranicą, na wszystkich polach eksploatacji znanych w dniu zawarcia umowy, w szczególności obejmujących:
- a) utrwalanie, kopiowanie, zwielokrotnianie, wprowadzanie do pamięci komputerów i serwerów sieci komputerowych, utrwalanie w całości lub w części poprzez wytwarzanie egzemplarzy jakąkolwiek techniką drukarską, zapisu magnetycznego, wszelkimi technikami graficznymi oraz techniką cyfrową;
- b) wystawianie na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji;
- c) wykorzystywanie w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audiowizualnych i komputerowych;
- d) rozpowszechnianie poprzez publiczne wystawianie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym,
 a w szczególności przez wprowadzanie do pamięci komputera i umieszczanie w sieci internetowej.
- Strony zastrzegają wzajemne prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
- W przypadku rozwiązania umowy Wykonawcy przysługuje kwota za prawidłowo 
 i faktycznie zrealizowaną usługę do czasu rozwiązania umowy
- W przypadku realizacji zadania w sposób niezgodny z warunkami niniejszej umowy, Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia.
- Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym 
 w przypadku:
- nieterminowego lub nienależytego wykonania umowy, w szczególności zmniejszenia zakresu rzeczowego realizowanego zadania, stwierdzonego na podstawie wyników kontroli oraz oceny realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych
- jeżeli Wykonawca odmówi poddania się kontroli, bądź w terminie podanym przez Zamawiającego nie doprowadzi do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
- Wykonawca zobowiązuje się do rozliczenia umowy w terminie 7 dni od dnia wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego.
- W przypadku rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10% wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
- Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego w sytuacji, gdy wysokość kary umownej będzie niższa niż wysokość poniesionej szkody.
- Wykonanie umowy nastąpi z chwilą zaakceptowania przez Zamawiającego sprawozdania końcowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 5 umowy.
- Uznanie wykonania umowy może również nastąpić po kontroli realizacji zadania w formie protokołu pokontrolnego bez uwag.
W przypadkach nieuregulowanych niniejszą umową, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej 
 w formie aneksu.
Spory mogące wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, z których 2 egzemplarze otrzymuje Zamawiający a 1 egzemplarz Wykonawca.
 
 
 
Załączniki:
- Załącznik nr 1 Oferta do konkursu na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia - program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” 
 w roku 2021
- Załącznik nr 2 Kosztorys realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie ewaluacyjne okresowe z realizacji umowy
- Załącznik nr 4 Sprawozdanie merytoryczno-finansowe końcowe z realizacji umowy
- Załącznik nr 5 Opis programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023”
Załącznik nr 1
do Umowy nr ……………………………
z dnia ………………………………….
 
Oferta do konkursu na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
Formularz Ofertowy – Informacje o oferencie
do konkursu ofert na wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -  program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Pełna nazwa oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru):
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dokładny adres siedziby oferenta:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dane kontaktowe Oferenta:
- a) numer tel.: ……………………………………………………………………………………
- b) numer fax. ……………………………………………………………………………………
- b) adres e-mail: …………………………………………………………………………………
- Osoba upoważniona do reprezentacji oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru – imię i nazwisko, funkcja, nr telefonu/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Nr NIP Oferenta: ……………………………………………………………………………..
- Nr REGON Oferenta: ………………………………………………………………………...
- Nr wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru): ………………………………………………………………………..
- Nr wpisu oferenta do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej: …………………………………………………………………………………...
- Nazwa banku i numer rachunku bankowego oferenta:
……………………………………………………………………………………………….......
- Osoba uprawniona do kontaktów z Zamawiającym w sprawie złożonej oferty (imię 
 i nazwisko, nr tel/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Koordynator zadania (imię i nazwisko, nr tel/fax, adres e-mail):
……………………………………………………………………………………………….......
- Miejsce udzielania świadczeń w ramach realizacji II etapu (nazwa, adres i telefon kontaktowy jednostki, dni i godziny realizacji zadań w ramach Programu)
| Nazwa | Adres | Tel. Kontaktowy, w tym telefon do rejestracji i udzielania informacji | Dni i godziny realizacji zadania | 
| Fizjoterapia ambulatoryjna |   |   |   | 
 
- Określenie składu i kwalifikacji personelu medycznego przewidzianego do udzielania świadczeń w ramach realizacji II etapu:
| Lp. | Imię i nazwisko | Niezbędne kwalifikacje do realizacji Programu | Forma współpracy z oferentem | Rodzaj udzielanego świadczenia w ramach realizacji Programu | 
| 1 |   |   |   |   | 
| 2 |   |   |   |   | 
| 3 |   |   |   |   | 
| 4 |   |   |   |   | 
 
- Planowane działania informacyjne:
……………………………………………………………………………………………..........
……………………………………………………………………………………………..........
Potwierdzam zgodność danych zawartych w formularzu:
 
……………………….                                                                                         ……………………………..
       (data)                                                                                            (pieczątka i podpis oferenta)
Załącznik nr 2
do Umowy nr ……………………………
z dnia ………………………………….
 
Kosztorys realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
| II. Koszty interwencji w ramach etapu I | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Koszt całkowity brutto | 
| 1 | Prowadzenie akcji informacyjno-edukacyjnej (zgodnie z pkt. 8.I.1 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) |   | 
| II. Koszty interwencji w ramach etapu II | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Liczba osób | Koszt jednostkowy brutto | Koszt całkowity brutto | 
| 1 | Koszt indywidualnego planu rehabilitacyjnego (50% kosztów) (zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) z uwzględnieniem działań edukacyjnych (zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) | 100 |   |   | 
|  |  |  |  |  |  | 
 
 
Koszt całkowity brutto: …………... zł (słownie …………………………………………………)
 
 
……………………….                                                                                         ……………………………..
        (data)                                                                                          (pieczątka i podpis Wykonawcy)
 
 
Załącznik nr 3
do Umowy nr ……………………………
z dnia ………………………………….
Sprawozdanie ewaluacyjne okresowe realizatora z przeprowadzonych działań w ramach programu pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023”
| Nazwa i adres podmiotu |     Sprawozdanie z przeprowadzonych procedur w ramach programu za okres sprawozdawczy od ……..…….. do ……………   | Adresat: Urząd Miejski w Myszyńcu | 
|   | Sprawozdanie należy przekazać w terminie 14 dni po okresie sprawozdawczym | 
 
| Liczba pacjentów, którzy ukończyli pełen cykl rehabilitacyjny | Liczba pacjentów, którzy nie ukończyli pełnego cyklu rehabilitacyjnego | 
|   |         | 
 
| Liczba pacjentów, u których doszło do pozytywnej zmiany w zakresie oceny nasilenia dolegliwości bólowych  w skali VAS | Liczba pacjentów, u których doszło do pozytywnej zmiany w zakresie wartości wyników uzyskanych w post-teście w porównaniu do pre-testu | 
|         |   | 
 
......................................, dnia ................................
            (miejscowość)                       (data)               
                                                                                                              …………................................
                                                                                            (pieczęć i podpis osoby
                                                                                            działającej w imieniu sprawozdawcy)
Załącznik nr 4
do Umowy nr ……………………………
z dnia ………………………………….
 
Sprawozdanie merytoryczno-finansowe z realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021
 
- Pełna nazwa oferenta (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru):
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dokładny adres siedziby oferenta:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Dane kontaktowe Oferenta:
- a) numer tel.: ……………………………………………………………………………………
- b) numer fax. ……………………………………………………………………………………
- b) adres e-mail: …………………………………………………………………………………
- Okres realizacji zadania: od ……………….. do ……………………
- Opis działań podjętych w ramach realizacji zadania w zakresie ochrony zdrowia - program polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023” w roku 2021:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Cele realizowanych działań:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Koszty realizowanych działań
| II. Koszty interwencji w ramach etapu I | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Planowany koszt całkowity brutto | Wartość wydatkowana brutto | 
| 1 | Prowadzenie akcji informacyjno-edukacyjnej (zgodnie z pkt. 8.I.1 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) |   |   | 
| II. Koszty interwencji w ramach etapu II |   | 
| Lp. | Rodzaj kosztu | Koszt jednostkowy brutto wg Załącznika nr 2 | Planowana liczba osób wg Załącznika nr 2 | Liczba faktyczna pacjentów | Wartość wydatkowana brutto | 
| 1 | Koszt indywidualnego planu rehabilitacyjnego (50% kosztów) (zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) z uwzględnieniem działań edukacyjnych ((zgodnie z pkt. 8.I.2 Zał. Nr 1 Szczegółowe warunki konkursu) |   |   |   |   | 
|  |  |  |  |  |  |  | 
 
- Zestawienie świadczeń zrealizowanych w ramach programu wraz z wykazem świadczeniobiorców
| Lp. | Nr PESEL pacjenta* | Imię | Nazwisko | Data udzielenia świadczenia | Nazwa udzielonego świadczenia | 
|   |   |   |   |   |   | 
|   |   |   |   |   |   | 
|   |   |   |   |   |   | 
* W przypadku osób nie posiadających numeru PESEL – seria i numer dowodu osobistego lub paszportu
- Efekty realizowanych działań:
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
- Uwagi dotyczące realizacji Programu
……………………………………………………………………………………………….......
……………………………………………………………………………………………….......
 
Sporządził: ………………………..
 
……………………….                                                                                          ……………………………..
        (data)                                                                                          (pieczątka i podpis Wykonawcy)
Załącznik nr 5
do Umowy nr ……………………………
z dnia ………………………………….
 
Opis programu polityki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców gminy Myszyniec na lata 2021-2023”
 
Plik: UCHWAŁA nr XXI/237/21 RADY MIEJSKIEJ W MYSZYŃCU z dnia  19 maja 2021r. w sprawie przyjęcia do realizacji programu polityki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej mieszkańców Gminy Myszyniec na lata 2021 – 2023; miejsce publikacji: Biuletyn Informacyjny Gminy Myszyniec.